Ery In New Ery Amry

Ery In New Ery Amry

Thursday, May 26, 2011

~The New Revolution Of Ery Amry~

 +NEW REVOLUTION OF MYSELF-ERY AMRY+

Hye guys..thanz for read again my blog,what i wrote here just for fun n for sharing my feelings with others...
this time I wanna write about my self..before this always wrote bout someone else...so tonight i feel wanna share a little bit bout me..who are interest in me , enjoy ur reading lah k..

Why I choose that title is coz i now have step up to my new phase ..The phase dats will brings me more experience n more colours in my life..Iam so sure of that...Hopefully...

Maybe anyone of u guys wonder why i using english..rite??? saje2 lorh....
hehehe

In early of Mei 2011, I moved to Ipoh..All coz i want to continue my future study...Slpas pemohonan UPU ery gagal..Ery jadi mcm mls mahu fkr sal pew..coz jadi sedih n tensen..In My mind always thinking why i dont get any IPTA.... OMG...Dgan Result SPM Ery  6A (2 A+,3A,1A-) ery xdpt UPU tu...memng sdh glew...Tapi ery dah wat ryuan..Now tak kesah lah rayuan tu dpt ke tak coz now ery dh pun start study...Dpt twaran dari IPTS niwh...ats nsht, dorongan fmly ery pun decided went there...

I`am study in : DIPLOMA IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT..

Here , The place where i study Now;


Here i got my new friends and also has make my silaturahim with my cousin more close...ery study sni dgan seorng cousin ery niwh...sblom niwh wlaupun sdara yg dekat tapi tak bpe nk rpat..maklumlah perbezaan umo.. Ery 18.. dye 21..so mcm sgan lah gak nk myembang same2..
die niwh dulu wat sijil at kolej komuniti sg.siput..now dye sambung wat Diploma.. Ery dagn dye ni the same course...
Name dye Khairul Azwan...tp ery pggl dye abang boy...henshem orangnyew...ramai glew aweks2 cun kejar dye..siap ade yg bgaduh2 rebut kan dye..etulah nasib org hnsem..hahah..niwh pix dye...


heshem kan??? carilah at FB-Khairul Azwan...

Ini Pulak Membe2 baru Ery merangkap geng sepasukan ery at kolej... Dorang bertiga niwh lah yg mula2 ery knal at ipoh slain sepupu ery..
Nk tahu spe...

Firstly......
Annatasya Umaira a.k.a Tasya..a.k.a. Kak Limah,...





Secondly...
Nur Farah Ain..a.k.a Miss Cure Heart ..a.k.a Ain


The Third One is 
Yaya Nara...


No comments:

Post a Comment